эмоционалды интеллект дамыту бағдарламасын құру - эмоционалдық интеллект диагностикасы және дамуы > 커뮤니티 카카오소프트 홈페이지 방문을 환영합니다.

본문 바로가기

커뮤니티

커뮤니티 HOME


эмоционалды интеллект дамыту бағдарламасын құру - эмоционалдық интелле…

페이지 정보

작성자 Lowell 댓글 0건 조회 44회 작성일 24-05-14 19:02

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
эмоционалды интеллект дамыту бағдарламасын құру - эмоционалдық интеллект диагностикасы және дамуы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Козыбаева. № 4 (52.1). 2022. According to the results of the study, the conclusion is formulated: The development of the parameters of emotional intelligence is constructively coordinated with the formation of the professional competence of the teacher and involves the conscious and consistent application by self-controlled learners. Үлгісін құру адамдармен тікелей қатынасуға байланысты қызмет салаларында аса маңызды болып жатады. Эмоциялық интеллект дегеніміз ± адамның өз эмоциясын қабылдап, кәдеге жарата білуі. Эмоционалды интеллект деңгейі жоғары адам шындықты неғұрлым дұрыс қабылдайды және оған әлдеқайда тиімді жауап береді және онымен өзара әрекеттеседі. Бұл барлық. Эмоционалды интеллект өзін-өзі тануды, импульсивтілікті бақылауды, сенімділікті, өзін-өзі ынталандыруды, оптимизмді, қарым-қатынас дағдыларын, басқа адамдармен. Эмоционалды интеллект тұжырымдамасын одан әрі дамыту девиантты мінез-құлықтың алдын-алу, түзету және қалпына келтіру, эмоционалдық сарқылу, шығармашылық.
Эмоционалды интеллект дамыту бағдарламасын құру, эмоционалдық интеллект диагностикасы және дамуы
ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінде «Эмоционалды интеллект: дамудың 4 дағдысы» тақырыбында семинар-тренинг өткізіліп. Эмоционалды интеллект дамыту бағдарламасын құру, эмоционалдық интеллект диагностикасы және дамуы Эмоционалды интеллектісі мен әлеуметтік құзіреттілігін дамыту) Ата-аналарға арналған тәрбие, балалардың эмоционалды және интеллектуалды дамуына, дамуы мен нығаюына қолайлы. Эмоционалды интеллект өзін-өзі тануды, импульсивтілікті бақылауды, сенімділікті, өзін-өзі ынталандыруды, оптимизмді, қарым-қатынас дағдыларын, басқа адамдармен. Дэниэл Гоулман моделі, 1995 Эмоционалдық интеллект Өзін-өзі тану эмоционалды күйлерді атай білу, эмоциялар, ойлау мен іс-әрекеттер арасындағы байланысты түсіну қабілеті, өзінің күшті және. Алынған білім қатысушыларға конструктивті тұлғааралық қарым-қатынастарды құру дағдыларын қалыптастыруға, өнімді іс-әрекеттерді жүзеге асыруға, туындайтын жағдайларды талдауға, өзін. Үлгісін құру адамдармен тікелей қатынасуға байланысты қызмет салаларында аса маңызды болып жатады. Эмоциялық интеллект дегеніміз ± адамның өз эмоциясын қабылдап, кәдеге жарата білуі. Кез келген тапсырманы тиімді шешу үшін эмоциясын игеру қабілеті. Эмоция – энергияның көрінісі. Сондықтан барынша эмоциялық ойлауды дамыту керек. Эмоционалды интеллектісі мен әлеуметтік құзіреттілігін дамыту) Ата-аналарға арналған тәрбие, балалардың эмоционалды және интеллектуалды дамуына, дамуы мен нығаюына қолайлы. Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытуды дамыту моделі негізінде мектеп. жасына дейінгі балаларды әлеуметтік-эмоционалдық тәрбиелеу. 10. 6. Эмоционалды жай. Эмоционалдық интелект. Эмоциялық интеллект түсінігіне қоршаған ортадағы адамдардың эмоциясын түсіну және олардың эмоциялық күйіне икемделу арқылы тұлғаның тиімді қарым-қатынас құра. Ғылыми жұмыстың мақсаты- жасөспірімдердің эмоционалды интеллектісін дамыту бағдарламасының тиімділігін теориялық негіздеу және эксперименттік тексеру.

дарынды және талантты оқушылардың жаңа идеяларға, оқушыны бағалау үшін қорытынды жасау үдерісі ұсталық және зергерлік өнер, зергерлік сипаттама x y z ұрпақтары, ұрпақтар сабақтастығы қазақстан тарихы тест 9 сынып, 9 сынып қазақстан тарихы тест жауаптарымен 2 тоқсан қазақ әдебиет 7 сынып бжб 1 тоқсан, қазақ тілі 7 сынып 2 тоқсан 2 бжб

мен әдепті оқушымын эссе - әдептілік туралы эссе [Читать далее...]

Тақырыбы: Мен әдепті баламын Мақсаты: «Әдеп», «Әдептілік» туралы түсініктерін кеңейту. Жағымды қарым қатынас дағдыларын дамыту, әдептілікке, сыпайлыққа тәрбиелеу. Халық мақалы. Мақсаты: 1.Адамгершілікке, кішіпейілділікке, жаман әдеттерден аулақ болуға баулу; 2.Адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қылықтарды ажырата отырып. Әдептілік – адам бойындағы ең асыл қасиет, әдепті бала ұқыпты, тілалғыш, шыншыл, қайырымды, еңбекқор, адал болады. Әрдайым таза жүреді. Автобуста үлкенге. Одан тыс тұратын әдеби- теориялық ұғым болмайды. Кең түрде алып қарасақ, бұл жұмыс жалпы әдебиет теориясының ғылыми курсында көркем шығарма мен оның құрылысына. Әдептілік адамгершілік әліппесі. Бастауыш сынып ашық сабақтар. Тәрбие сағатының тақырыбы: Әдептілік адамгершілік әліппесі. Мақсаты: Білімділік: Оқушыларды кішіпейілдікке, үлкендерді. ҚАЗАҚ ТІЛІНІҢ ШЫҒУ ТАРИХЫ ТУРАЛЫ. Түркі тілдері тіл туыстығына қарай 6 топқа бөлінеді: 1. Қыпшақ бұтағы. қазақ, құмық, қарақалпақ, қарашай, мақар, қарайым.

Мен әдепті оқушымын эссе, әдептілік туралы эссе

Мен бақытты баламын» сурет салу, эссе Мен тым көнгішпін, бірақ Мен оқушымын, бірақ Басқалар менің сыртымнан мен туралы не айтатынын. Әдептілік — адам бойындағы жағымды қасиет, оның қоғамда қабылданған әдеп талаптарын мінсіз орындауы. Қазақ халқының дәстүрлі дүниетанымында Ә-ке ерекше мән беріледі. Әбу Наср әл-Фараби "Қайырымды қала адамдарының. Мен – президент, сен – премьер, дегені бар. туралы әңгімелеп беріңдер. ОТБАСЫ БЮДЖЕТІ. Отбасы әдепті бала» болып өсуі. Сондықтан қазақ жанұясы әрдайым. Әдепті болу, адам қасиеті, әдептілік, тәрбие сағаты, бастауыш сыныптарына арналған сыпайылығы сияқты мінездері мен өнегелігі, қарапайымдылығы, тәрбиелігі, инабаттылығы жатады. Тақырыбы: Мен әдепті баламын. Мақсаты: «Әдеп», «Әдептілік» туралы түсініктерін кеңейту. Жағымды қарым қатынас дағдыларын дамыту, әдептілікке, сыпайлыққа тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже.


астана қаласындағы мәдени орындар
табиғатты қорғау эссе
жаһандану пайдасы мен зияны эссе
тілдік дағды деген не
докторантура в казахстане 2023-2024

.
==============================================================

~~~~~ спец школа караганда ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.