шағын аңыз әңгімелер - тәрбиелік мәні бар аңыз әңгімелер > 커뮤니티 카카오소프트 홈페이지 방문을 환영합니다.

본문 바로가기

커뮤니티

커뮤니티 HOME


шағын аңыз әңгімелер - тәрбиелік мәні бар аңыз әңгімелер

페이지 정보

작성자 Dyan 댓글 0건 조회 25회 작성일 24-05-23 06:19

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=шағын+аңыз+әңгімелер+тәрбиелік+мәні+бар+аңыз+әңгімелер
 
 
шағын аңыз әңгімелер - тәрбиелік мәні бар аңыз әңгімелер [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Аңыз әңгімелер жанры арқылы оқушылардың қабылдау белсенділігін анықтау. оның тәрбиелік мәнін дұрыс ашып, олардың оқу-танымдық белсенділіктерін. Аңыз, фольклор жанры.Қазақ халық ауыз әдебиетінің тарихи негізі бар мол саласы. Онда айтылатын оқиғалардың, кейіпкер аттарының, елді мекен, жер атауларының. Қаршадай кейіпкерінің есімімен «Маугли» атанған әңгімелер легінде бөрі бала әңгімелерінің де қазақ жеткіншіктері үшін тәлім алар тәрбиелік мәні мол. Сабақтың тақырыбы: Аңыз әңгімелер даналық бастауы (Аңыз әңгімелерді қайталау) Сабақтың мақсаты: А) Аңыз-әңгімелер туралы алған білімдерін кенейте отырып, сөйлеу тілін дамыту, сұрақ қойып ж. Ата бабаларымыздан қалған аңыз әңгімелер жинағы. Бұл видеода Қазбек биге Әнет бабаның айтқан өсиеті жайлы. Шағын аңыз әңгімелер, тәрбиелік мәні бар аңыз әңгімелер Аңыз жанры.Қазақ халық ауыз әдебиетінің тарихи негізі бар мол саласы. Онда айтылатын оқиғалардың, кейіпкер аттарының, елді мекен, жер атауларының, мезгіл мөлшерінің деректілігі басым келеді. Аңыз — әңгімелердің танымдық және тәрбиелік мәні туралы ақпаратты сайтынан оқи аласыз. Халқымыздың тәлім-тәрбиелік мәдениетінің бастауы, түп төркіндері сонау есте жоқ, ескі замандарда жатыр. Сабақтың тақырыбы: Аңыз әңгімелер. «Асан Қайғының жерұйықты іздегені» Сабақтың мақсаты: Білімділік: Аңыз әңгімелер туралы түсініктерін кеңейте отырып. Дамытатын, тәрбиелік мәні бар шығармалардан іріктеген. Балалар әдебиетіне Ы.Алтынсарин негізін қалап кеткен шағын әңгіме, мысал-аңыз жанрының маңызы бар. Өзімнің мектепте өткізіп жүрген ата –ана жиналыстарына,сынып сағаттарына,семинар,тренингте қолданған қазақша аңыздар жинағым. Аңыз «Аңдарға арналған. Аңыз әңгіменің тәрбиелік мәні атты Эссе, шығарма, мазмұндама, пәні Сынып жетекші. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз. Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз. Шағымды қалдыру. Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді! Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады. Артқа қайту. Материалдар Аңыз әңгіменің тәрбиелік мәні. Аттестацияның пробный сұрақтарын тапсырып тестке дайындалыңыз! Ұлттық тестілеу орталығының тақырыптары бойынша жасалған. Үлгісін көру. Аңыз әңгіменің тәрбиелік мәні. Материал туралы қысқаша түсінік. Аңыз әңгімелер атты Сабақ жоспары, пәні Қазақ әдебиеті. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Маулана Сафи ад-дин Орұң Қойлақы туралы аңыз-әңгімелер. Ибраһим шайық атадан екі бала болады. Сол баланың бірінің аты – Садыр шайық. Сүлеймен уәли және Гауһар хұштадж туралы мынадай аңыз бар: Аңызға қарағанда, Сүлеймен уәли сейіт әулетінен шыққан адам. Ол Қожа Ахмет заманында Қарашық өзенінің жағасына келіп, шатырын құрып жатады. Қожа Ахмет Ясауидің лашын құсы ұшып соның шатырына қонады. By С Қасқабасов 2022 Cited by 1 — данышпандарды қалыптастырудағы мәні алғаш рет зерделенді. Мәтінде фольклорлық әңгімелер, аңыз, аңыздау, мақалдар мен афоризмдер бар. Өкінішке. Аңыз әңгімелер. Қазақ халқының оқиғасын шындық өмірден алып ауызша шығарған көркем шығармаларының бір саласы – аңыз әңгімелер. Аңыз әңгімелер тарихта болған белгілі бір адамдардың атына, іс-әрекетіне байланысты туады. Уақиға желісі күнделікті өмірде кездесетін қарапайым сюжетке құрылады. Кейіпкерлері. Қазақ аңыздарындағы Асан қайғы, Жиренше шешен, Алдар көсе, Қожанасыр, Қорқыт, т б. – бәрі де қарапайым адамдар ретінде суреттеледі.



қазіргі тіл білімі - салыстырмалы тарихи тіл білімі [Читать далее...]

ХІХ ғасыр тіл білімі (тіл философиясы) 26. Скачать презентацию. Тіл білімінің тарихы лингвистикалық ой-пікірлердің дүниеге келуі, оның бірітіндеп даму жолдары, қалыптасуы. Главная. Қазіргі тіл білімі, салыстырмалы тарихи тіл білімі Стилистикалық нормалары, олардың тарихи өзгермелілігі, контекстің стильдік Салыстырмалы тіл білімінің қазіргі жағдайының кейбір мәселелеріне, атап. Жалпы тіл білімінің анықтамасы. Ол, біріншіден, тіл білімінің теориялық саласы болса, екіншіден, оқу пәні болып есептелінетіні. Соңғы мағынадағы оның мақсаты мен міндеті. Жалпы тіл білімінің нысаны адамдардың дыбыстық тіл. Жалпы тіл ғылымы тілдің құрамын, функциялық сипаттарын, даму заңдылықтарын, сыртқы дүниемен, қоғаммен, ой-cанамен, мәдениетпен қарым-қатынасын түгел алып, жан-жақты зерттейтіні. Қазіргі тіл білімінде Салыстырмалы-тарихи тіл білімі салыстырмалы-тарихи грамматика, этимология, тарихи грамматика, салыстырмалы және тарихи лексикология, тілдердің тарихи дамуы, қайта. В.И. Рассадин – әлемдегі моңғол салыстырмалы-тарихи және түркі-моңғол тіл білім саласында белгілі мамандардың бірі, Ресей мен Моңғолияның Саян-Алтай аумағындағы азын-аулақ түркі тілдері мен оның диалектілерін зерттеуші. Қазіргі кезде жоғалып бара жатқан түркілік тофалар мен сойот тілдері туралы зерттеулері мен ол туралы жазбалары бар. Толық мағынасындағы ғылым ретінде тіл білімінің өзі тілдерді тарихи және салыстыру тұрғысынан зерттеудің негізінде, дәлірек айтқанда, тілдерді. Салыстырмалы – тарихи тіл білімі атты Конспект, пәні Басқа. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Салыстырмалы – тарихи тіл білімі. Материал туралы қысқаша түсінік. студенттерге қажет. Салыстырмалы тарихи тіл білімін қалыптастырушылардың аса көрнекті өкілі – неміс ғалымы Вильгельм Гумбольдт. Ол санскрит, қытай, малай, америка үндістері, т.б. көптеген тілдерді білген және соларды салыстыра зерттеген. Оның лингвистикалық ой-өрісі мейілінше ауқымды болды. Зерттеген мәселелері – тілдің құрылымы, тіл мен мәдениет, тіл мен ойлау, тіл мен қоғам, тіл тарихы, тіл ғылымының салалары. Тіл білімі тарихында Бопп салыстырмалы-тарихи тіл білімінің негізін салушы деп саналады. Ф.Бопп еңбектері салыстырмалы-тарихи тіл білімінің дамуына зор ықпалын тигізді. 3.2 Франц Бопп Майнц қаласында туған. Гимназияда оқып жүрген кезінде-ақ санскрит, парсы, араб, көне еврей тілдерін оқып үйренген. 1821 жылы Берлин университетіндегі шығыс әдебиеті және жалпы тіл білімінің профессоры, 1829 жылдан академик. Оның ең басты еңбегі -"Санскрит, зенд, армян, грек, латын, литва, көне славян, гот,неміс тілдерінің салыстырмалы грамматикасы". Бұл еңбек үш томнан тұрады: жылдары бірінші рет, жылдарда жөнделіп екінші рет, жылдары үшінші рет басылды. Салыстырмалы-тарихи тіл білімі — шығу тегі бір тілдерді зерттейтін тіл білімінің саласы. For faster navigation, this Iframe is preloading the Wikiwand page for.

алдамадым жаңа ән, алдамадым махаббатым скачать группа h чм-2022, группа д чм-2022 таблица жабын ұлпа құрылыс ерекшелігі, жабын ұлпа жасушалар қалай орналасқан кредитомат контакты телефон, dozp номер телефона
фариза оңғарсынова цитата
қыс туралы эссе 3 сынып
қмж 1 сынып әліппе
вокал үйірмесінің бағдарламасы
досымжан таңатаров біз екеуміз скачать бесплатно

.
==============================================================

~~~~~ түркістан облысы жеке сот орындаушылар тізімі ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.