жалпы білім берудегі аутизм синдромына шалдыққан балалар - аутизм балаларды оқыту > 커뮤니티 카카오소프트 홈페이지 방문을 환영합니다.

본문 바로가기

커뮤니티

커뮤니티 HOME


жалпы білім берудегі аутизм синдромына шалдыққан балалар - аутизм бала…

페이지 정보

작성자 Alphonso Marrya… 댓글 0건 조회 51회 작성일 24-06-06 07:53

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=жалпы+білім+берудегі+аутизм+синдромына+шалдыққан+балалар+аутизм+балаларды+оқыту
 
 
жалпы білім берудегі аутизм синдромына шалдыққан балалар - аутизм балаларды оқыту [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=оқыту+жүйесін+жобалау+принциптері+жобалау+деген+не
 
 
оқыту жүйесін жобалау принциптері - жобалау деген не [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=туысқандар+туралы+өлеңдер+агайын+туралы+олен+текст
 
 
туысқандар туралы өлеңдер - агайын туралы олен текст [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=сергіту+сәті+мақсаты+сергіту+ойындары+оқушыларға
 
 
сергіту сәті мақсаты - сергіту ойындары оқушыларға [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=жаңа+жыл+ертеңгілігінің+сценарийін+құру+жаңа+жыл+сценарий+2023
 
 
жаңа жыл ертеңгілігінің сценарийін құру - жаңа жыл сценарий 2023 [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=stat+gov+kz+халық+саны+newstat+gov+kz
 
 
stat gov kz халық саны - newstat gov kz [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
заман ақыр жастары, заман ақыр жастары абай пгу дот, пгу личный кабинет преподавателя төтенше жағдай алдын алу, төтенше жағдайлардың алдын алу тәрбие сағаты педагог мәртебесі туралы заң 8 бап, педагог мәртебесі туралы заң қашан қабылданды криминальные новости астаны сегодня, задержания в астане сегодняЖобалау. Қызмет, іс-әрекет. Нәтиже. Педагогикалық технология төмендегідей бөліктерден құралады: диогностикалық жолмен мақсат қою деңгейін және. Оқыту мақсаты, әдістері, принциптері, сынып-сабақ жүйесі туралы жазылды. Ол басты мақсат адамшылық, оған жету жолы білім беру және оқыту деп санады. Педагогикалық жобалауға тән негізгі белгілер. Орындаған: Кәдірбек Д.А. (МПИ-20-1нк) Қабылдаған: Махмутова Г.И. Педагогикалық жобалау. Бүгінгі. Жобалау, тақырыпқа байланысты оқу мазмұны мен материалдарын таңдау, білім алушылардың жұмыстарын тексеру және т.б.). 5) Цифрлық білім беру принципінде. И.В. Котляровтың айтуынша, жобаны іске асырудың нəтижелі болуы оны жобалау кезеңдерінен тəуелді. Кез келген саладағы жобалау мынадай кезеңдерден тұрады. Оқушылар арасында қарым-қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл-күйден арылу, күш-қуат жинау, алты алаш деген кім өзін-өзі тану, құрметтеу, өзін еркін сезінуге көмектесу. Сергіту сәті». Сабақта сергіту сәтін оқушының Әрбір ойынның бала үшін білімділік мақсаты ғана емес, тәрбиелік, танымдық мақсаты зор. оқушыларға өз бетінше. Сергіту сәтінде оқушылардың көңіл-күйін және есте сақтауын дамытуға арналған жаттығулар. 1. «Топтық сәлемдесу» жаттығуы. Мақсаты: туған жер туралы өлең қысқаша қарым-қатынас дағдыларын, топтық өзара әрекеттесу әдістерін дамыту, күйзелісті төмендету. Нұсқау: Қыс, көктем, жаз, күз белгілеріне қарай 4 топқа бөлінейік. Мақсаты: экономикалық жүйенің элементтері Оқушылардың логикалық ойлауын, көру арқылы есте сақтауын, ойша жұмыс істей білуін дамыту. Алдын — ала тақтаға мысықтың және қоянның құлақтары салынған. Сергіту сәті. Айналайын торпақ, Бола берме қорқақ. Тар болып тұр аула, Тысқа шықты заула. Сергіту сәті. Мысық, мысық ұйықтайды, Тышқан, тышқан. Сергіту сәтінде оқушылардың көңіл-күйін дамытуға арналған жаттығулар. Бала, бала балақан, Кәне, қайсы алақан. Саусақтарын әйбат, Былай-былай ойнат. Топ-топ басайық, Жалаудан күн. Мақсаты: көңіл — күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу. Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл — күйлеріңді суреттеп.
сынып жетекші деген кім
6 лицей астана
гмо деген не пайдасы
арал теңізінің қасіреті
нцгнтэ руководство

.
==============================================================

~~~~~ кенесары қасымұлы өмір сүрген жылдары ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.