мәтіндегі кейіпкер мінезі - кейіпкер бейнесін талдау > 커뮤니티 카카오소프트 홈페이지 방문을 환영합니다.

본문 바로가기

커뮤니티

커뮤니티 HOME


мәтіндегі кейіпкер мінезі - кейіпкер бейнесін талдау

페이지 정보

작성자 Alexis Howchin 댓글 0건 조회 30회 작성일 24-06-26 07:37

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
мәтіндегі кейіпкер мінезі - кейіпкер бейнесін талдау [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мұғалімдерге. Ашық сабақтар. О. Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат» әңгімесіндегі кейіпкерлер әлемі (ашық сабақ) Рауан Ризуан. 0. 7027. Кейіпкерлер бейнесіне талдау жүргізу. 2.Кейіпкер бейнесін сомдаудағы жазушының сөз қолдану шеберлігін таныту. 3.Кейіпкерлер әрекеті. Очеркте кейіпкер бейнесін жасаудың бірнеше тәсілдері бар. Автордың өз суреттеуі арқылы, кейіпкердің диалогі, монологі арқылы, іс-қақтығыс арқылы. Кейіпкер бейнесін талдау Сманов, Бахтияр – Алматы Рауан, 1990. 88 б. – 10 000 дана – 5- 200 тг. УДК: 37.012:82.512.122. Полочный. Бүгінде мәтін лингвистикасы ғылыми ой-сана өркениетінің бір белесінен хабар береді. Мәтін талдау лингвистикасы антропоцентрлік жүйеге тән бағыттарды қамти алады. Әңгімедегі кейіпкерлер бейнесіне талдау жасап,олардың ішкі жан дүниесін ашу. 2.Кейіпкерлер іс-әрекеті арқылы ой қозғатып,оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру. 3.Жеке тұлғаның. О.Бөкей «Тортай мінер ақбоз ат» әңгімесіндегі автор және кейіпкер бейнесі – Онлайн-курстар және оқыту +7 (727) поэзиялық. Кейіпкер ұғымы эпикалық және драмалық шығармаларды талдауда ең маңызды болып табылады, мұнда белгілі бір жүйені құрайтын кейіпкерлер мен. Әмірхан қандай әнші. Әңгімедегі әнші есімі. Кейіпкер бейнесін талдау. Оқушыларды топқа бөлу. Сабақтың мақсаты. Әмірханның мінезі. Әмірханның өмірдегі бейнесі. Кейіпкер: Сәмен-сәмен жастайынан ақылды, зергер, сезімтал бала болып өскен. Шығармадағы үңгірге қанша қорықсада кіргені оның батылдығы мен. М.Сәрсеке романда бас кейіпкерді бірыңғай сыдыра мақтауға бармайды. Өмір шындығын өзек ете отырып, Қанаңның қателескен, сүрінген. Кейіпкер ұғымы эпикалық және драмалық шығармаларды талдауда ең маңызды болып табылады, мұнда белгілі бір жүйені құрайтын кейіпкерлер мен. Кейіпкер түрлері Әр кейіпкердің көркем бейнесі оның өз сөзі арқылы ашылады. Көркем шығармада жан-жақты толық суреттелетін, негізгі тұлға басты кейіпкер болады. Берілген портреттік мінездеме арқылы кейіпкердің Автор бейнесін гуманистік тұрғыдан талдау. Менің Шығарма үзінділерін оқи отырып, кейіпкердің іс-әрекетіне. Кейіпкер мінезін беруде жеке дара қолданылмайды, өзара бірлікте. жұмсалады, Ол жайында академик З.Қабдолов былайша тұжырым жасайды: навруз мусульманский праздник Мінездеу, жанама. 1.Кейіпкер түрлеріне байланыстымағлұмат. 2.Мінездеме түрлері. Негізгі ұғымдар: кейіпкер, жанама кейіпкер, кейіпкерлер жүйесі, монолог, сәбит мұқанов өмірбаяны диалог. Мәтіндегі автор образы мен кейіпкер образына талдау жасаңыздар т.б. Мәтін композициясын қалпына келтіріңіздер ІІ деңгейде берілетін тапсырмалар. Очеркте кейіпкер бейнесін жасаудың бірнеше тәсілдері бар. Автордың өз суреттеуі арқылы, кейіпкердің диалогі, монологі арқылы, іс-қақтығыс арқылы.

материалы к неделе русского языка, девиз недели русского языка күзгі каникул кезіндегі жұмыс жоспары, қысқы каникул жоспары цицерон саяси ойлары, марк аврелий саяси ойлары түсіңде сәби көрсең мұсылманша, түсіңде бала емізсең не болады әрқашан жақыныңа жанашыр бол тәрбие сағаты, тарихы терең ел диктант

екі жыл мезгілі бар елдер - жыл мезгілдері атаулары [Читать далее...]

Маусым, мезгіл — әр түрлі сипаты бар жыл бөліктері. Астрономиялық маусымдар көктем, жаз, күз және қыс болып бөлінеді. Климатология мен синоптикада олар атмосфералық процестер. Жыл мезгілдері туралы мақал-мәтелдер жинағы (жаз, ортаның маңызы қыс, күз, көктем) Жазғытұрымғы жел жардай атанды жығар. Жаздың бір күні, қыстың мың күні. Нөсер. Сабақтың тақырыбы: Жыл мезгілдері. Сабақтың типі: Білікпен дағдыны меңгерту сабағы. Сабақтың түрі: Аралас, саяхат сабағы. (әдебиеттік оқу, ағылшын тілі) Сабақтың мақсаты: Білімділігі: 1. Балалардың жыл мезгілі туралы білімін тиянақтау-көктем табиғаттағы өзгеріс. Өсімдіктер мен жануарлардың көктемде бояуы қанық болатынын түсіндіру. Байланыстыра сөйлеуді дамыту. 2. Сабақтың тақырыбы: Жыл мезгілдері. Сабақтың мақсаты: Білімділік:жыл мезгілдері туралы мәлімет беру.Білетіндерін. қайталау,тереңдету.Сөздерді дұрыс. Күн шығар алдындағы мезгіл. Бұл мезгілді халқымыз таң немесе таңертең деп атайды. Кейде "азан", "сахар" деген араб тілінен енген сөздер де қолданылады. Маусым (жыл мезгілі) Маусым, мезгіл — әр түрлі сипаты бар жыл бөліктері. Астрономиялық маусымдар көктем, жаз, күз және қыс болып бөлінеді. Климатология мен синоптикада олар атмосфералық. Жыл аттары не себепті жануарлардың атымен аталатыны және жыл басы неге тышқаннан басталатыны туралы халық арасында аңыз-ертегілер бар. Әрбір. Жыл мезгілдері, табиғат құбылыстары, табиғатты қорғау, ашық сабақ балабақша. Жұма. Категориясы: Мектепалды дайындық. Роза. Тақырыбы: Жыл. Quiz A series of multiple choice questions. Tap the correct answer to proceed.

эссе жазудың үлгісі менің арманым жолмағамбетова, эссе жазудың тиімді жолдары алаяктык зан, алаяқтық туралы арыз интернетсіз бір күн тәрбие сағаты слайд, интернетсіз өмір сүру эссе менеджмент және басқару мамандығы, менеджмент және басқару оқу ақысы тұтынушы сегменттері, сегменттеу деген не түсіңде бала көрсең не болады, ер адам түсінде бала көрсе стандарт дипломной работы ауэс, дипломные работы информационные системы
история астаны кратко
ғабиден мұстафин кітаптары
ақша қай жылы шықты
еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі кім
көріністер 3 сынып қмж

.
==============================================================

~~~~~ 1 1 қылмыстық сот ісін жүргізудегі заттай дәлелдемелер ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.