балалардың үлкендермен қарым-қатынасы - мектеп жасына дейінгі балалардың қарым-қатынасы > 커뮤니티 카카오소프트 홈페이지 방문을 환영합니다.

본문 바로가기

커뮤니티

커뮤니티 HOME


балалардың үлкендермен қарым-қатынасы - мектеп жасына дейінгі балалард…

페이지 정보

작성자 Porfirio 댓글 0건 조회 19회 작성일 24-08-01 05:01

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=балалардың+үлкендермен+қарым-қатынасы+мектеп+жасына+дейінгі+балалардың+қарым-қатынасы
 
 
балалардың үлкендермен қарым-қатынасы - мектеп жасына дейінгі балалардың қарым-қатынасы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мектеп жасына дейінгі балалардың өз құрбылары арасындағы қарым-қатынас сипаты көбінесе ойын әрекеттерінде көрінеді. Ойын барысында туындаған кейбір келіспеушіліктер мен конфликтілер баланың топтан оқшаулануының бір себебі болып табылады. Осыған орай психологиялық конфликтіні олардың ойын іс-әрекеті жағдайында зерттеу, сонымен қатар еңбек іс-әрекетінде бақылау арқылы топтан оқшауланатын баланы зерттеу оңайырақ. Зерттеу нәтижесінде баланың үлкендермен қарым-қатынасының генетикалық реттелген 4 формасы байқалды. Олардың әр қайсысы коммуникативті қажеттіліктің түрлілігімен сипатталады: I ситуативті жекелік (сәбилік шақ). Балалардың үлкендермен қарым-қатынасы: План: Мектеп жасына дейінгі балалардың зейінін қалыптастырудың маңызы: План: балапан каз айдана меденова скачать Балалардың басты іс. Мектепке дейінгі жастағы балалардың үлкендермен және құрдастарымен арадағы қарым-қатынасы күрделіленіп, іс-әрекетінің мазмұны мен формасы нығайып, жетіле түседі. КІРІСПЕ Курстық жұмыстың өзектілігі: Халқымыз бала тәрбиесіне қашанда ерекше мән берген, өйткені бала біздің болашағымыз, өміріміздің жалғасы. Сондықтан б. 2 Балалардың үлкендермен қарым-қатынасы. Мектепке дейінгі балалардың бір-бірімен дұрыс қарым-қатынас жасай алмауының басты себебі басқа баланың көңіл-күйімен, жағдайымен санаспай, бір. Отбасындағы ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас мәселелерін Л.А.Венгер баланың ойын әрекетімен байланыстыра қарайды. Ойын барысында жүргізілген қарым-қатынас бұл кезде әлеуметтік қатынастар мектебі болып табылады. Себебі, ойын әрекетінде қарым-қатынас жасау арқылы бала өзгенің көңіл күйіне ортақтасып, мінез көнгіштігін түсіне бастайды. Ал, А.В.Запорожец, Я.З.Неверовичтер тек отбасы жағдайында, жағымды қатынастар негізінде ғана мектеп жасына дейінгі бала тәртібінде айналасындағы үлкендер, кұрбыларына деген көнгіштік, аяушылық, өзгелердің әрекетіне баға беру сияқты эмоционалды тәжірибе қалыптасады деп көрсетеді. Үйлесімді дамыған және соған сай ортамен қарым –қатынас жасауға дайын бала тұлғасы?А) тәрбиелеу В) тәрбиелеу мақсаты С) тәрбиелеу құралдары Д) тәрбиелеу нәтижесі Е) тәрбиелеу міндеттері Балалардың рахаттанып жұмыс істеуі үшін қажетА) эмоционалды- жағымды атмосфераны құру В) еңбектің нәтижелерін. Заттар арқылы үлкен адамдардың шынайы істерін қайталап көрсету мектепке дейінгі кішкентай балалар ойынының. Мектепке дейінгі орта жаста қалыптаса бастайтын ойлаудың түрі. Мектеп жасына дейінгі балалардың дүниетанымын кеңейтіп, қарым-қатынас жасау белсенділігін дамытатын негізгі іс-әрекет. А.Оқу В.Еңбек С.Ойын Д.Қиял Е.Зейін. Мектеп жасына дейінгі баланы мектепке даярлау мәселесі елімізде біршама зерттелгені белгілі. Бұл туралы Қ.Қойбағаров («Балаларды мектепке әзірлеу» 1965), Б.Баймұратова («Баланы мектепке даярлау жөнінде») және Қ.Сейсенбаев «Отбасы тәрбиесіндегі балаларда мектепке даярлауда қазақ халық педагогикасының прогресшіл идеялары мен тәжірибесін пайдалану» және Н. Айғабылов, Б. Дабылова еңбектерін атауға болады. Мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту, білім беру және тәрбиелеу мәселесінде өзара қарым-қатынас ерекше маңызды рөл атқарады. Балалар психологиясындағы қарым қатынастың рөлі. Отбасындағы баланың қарым қатынас мәселесі. Баланың эмоционалды деңгейі. Бірлескен әрекеттің ұйымдастырылуы. Отбасындағы тәрбиенің ерекшелігі. Қарым қатынас және жеке. Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық процестері мен коммуникативтік дағдыларын диагностикалау үшін әдістер батареясы таңдалды: 9 танымдық қабілеттерді бағалау әдісі. Балалар психологиясындағы қарым қатынастың рөлі. Отбасындағы баланың қарым қатынас мәселесі. Баланың эмоционалды деңгейі. Бірлескен әрекеттің ұйымдастырылуы. Отбасындағы тәрбиенің ерекшелігі. Қарым қатынас және жеке. Бұл жастағы балалар үлкендермен қарым-қатынас жасауға өте ықыласты болады. Әртүрлi сұрақтар қойып, өздерi бiлетiн ертегiлердi бар ынтасымен айтып бередi. Танымдық қызығушылығы белсендi болады. Үлкендермен қарым-қатынас жасау қажеттiлiгi қанағаттанбаған кезде, олардың арасында эмоционалдық жатырқаушылық пайда болады. Мектепке дейiнгi кiшi жастағы балаларда кеңiстiк, уақыт, сан туралы қарапайым түсiнiктерi қалыптаса бастайды. 3-4 жасар балалар ауа райы құбылыстары мен оның салдары арасындағы қарапайым байланыстарды түсiне бастайды. Тек қана өзi ғана емес, басқа да тiршiлiк иелерi де тағам мен судағы қажеттiлiгi бар екенiн түсiнедi. Мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативтік-тілдік құзыреттіліктерін қалыптастырудың білім, біліктерін жетілдірудің әулеметтік мәні зор. Балаларды оқуға дайындау балалық шақтың барлық кезеңіне қарамастан мектеп жасына дейінгі. Өтінім №3 Балалардың бір-бірімен қарым-қатынасының ерекшеліктерін зерттеуге арналған сауалнама Нұсқау: Құрметті ата-аналар, енді сіз балаларыңыздың құрдастарымен қарым-қатынасы. Қарым қатынас бұл қарым қатынас құзырлылығының маңызды компонент терінің бірі. Мектеп жасына дейінгі балалардың қарым қатынас ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі балалардың қарым қатынасын дамыту. Баланың үлкендермен.





кім болғым келеді 4 сынып, товары для туризма кім болғым келеді шығарма оқытудағы диагностика және бақылау, сапалы оқыту жайлы қорытынды қалыптастыруда екі тәсіл таргет в инстаграм, таргет в инстаграм цена best trello, planyway review
жаңа сөздер ережесі
нан туралы дидактикалық ойындар
миға оттегі жетіспеушілік белгілері
табиғат біздің үйіміз 4 сынып көркем еңбек
толымсыз квадрат теңдеу формуласы

.
==============================================================

~~~~~ ядро қабығы қызметі ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.