танымдық іс әрекетті ұйымдастыру және іске асыру әдісіне жатпайды > 커뮤니티 카카오소프트 홈페이지 방문을 환영합니다.

본문 바로가기

커뮤니티

커뮤니티 HOME


танымдық іс әрекетті ұйымдастыру және іске асыру әдісіне жатпайды

페이지 정보

작성자 Neville 댓글 0건 조회 9회 작성일 24-10-08 09:12

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=танымдық+іс+әрекетті+ұйымдастыру+және+іске+асыру+әдісіне+жатпайды
 
 
танымдық іс әрекетті ұйымдастыру және іске асыру әдісіне жатпайды [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

А)оқу-танымдық әрекетті жүзеге асыру және ұйымдастыру әдістері. ә)оқу-танымдық әрекетте мотивация және реттеу әдістері. б)оқу-танымдық әрекеттегі бақылау және өзіндік бақылау әдістері. Танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру және іске асыру әдісіне жатпайды: A) Әңгіме. B) Түсіндіру. C) Дискуссия. D) Иллюстрация. E) Демонстрация. 9. Оқу-танымдық. Танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру және іске асыру әдісіне жатпайды: A) Әңгіме. B) Түсіндіру. Оқушылардың танымдық қызығушылығының ең жоғары деңгейі танымдық міндеттерді өздігінен шешуге ұтымды жолдарды қолдана білуімен, жаңаны білуге деген қызығушылығының жоғары болуымен және. Танымдық іс әрекетті ұйымдастыру және іске асыру әдісіне жатпайды Танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру және іске асыру әдісіне жатпайды: Дискуссия. 8. Multiple Choice. Edit. 30 seconds. 1 pt. Ұйымдастыру кезеңі, өткен бөлімдер бойынша тапсырмалар жүйесін орындау, қортынды. Бір саласы, ол кәсіби және басқа іс-әрекетті жүзеге асыру тәсілі. іс-әрекетін ұйымдастыру және бақылау жүйесіз жүзеге асады, шешімсіздік, толғаныс. Танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру және іске асыру әдісіне жатпайды: Дискуссия. 8. Multiple Choice. Edit. 30 seconds. 1 pt. Ұйымдастыру кезеңі, өткен бөлімдер бойынша тапсырмалар жүйесін орындау, қортынды. Ю.К.Бабанский ұсынған оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру және іске асыру әдістері: A) Сөздік әдістер, көрнекілік әдістер. B) Қоғамдық пікір, салалас сабақтас аралас құрмалас сөйлем жарыс. Танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру және іске асыру әдісіне жатпайды: 1) пікір-талас 2) әңгіме 3) Иллюстрация 4) Демонстрация 5) Түсіндіру. Оқушыларда зерттеу жүргізуде және бірқатар эмоциялық әрі зияткерлік үдерістерді жүзеге асыру іс-әрекетін және мінез-құлқын өзгертеді. Жауап: көңіл-күй. Сұрақ. Study with Quizlet and memorize flashcards containing terms like Жалпы білім беретін бағдарламалар қамтамасыз етеді: Жалпы білім беретін бағдарламалар: Ұжымдық танымдық іс-әрекеттің белгілері: and more. Оқушылардың ұжымдық шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастыру жолдарын қарастыру; Оқушыларды ұжымдық шығармашылық іс-әрекетке тәрбиелеудің нәтижелерін негіздеу. Нақты тәрбие процесін ұйымдастыру варианты: a) Тәрбие тәсілі. b) Тәрбие құралы. Танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру және іске асыру әдісіне жатпайды: a) Әңгіме. b) Түсіндіру. Белсенді танымдық іс-әрекеттің нәтижесі: білімділік, танымдық іс-әрекет тәсілдерін меңгеру, танымдық іс-әрекеттің мақсатын қоя білу, мазмұн мен жұмыс істеуге қажетті тәсілдерді таңдай. Ойына келген іс-әрекетті іске асыру- да ерікке жол береді. Бірақ адам бір Ынталандыру, іс-әрекетті ұйымдастыру, бақылау және өзін-өзі бақылау. Танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру және іске асыру әдісіне жатпайды: A) Әңгіме. B) Түсіндіру. C) Дискуссия. D) Иллюстрация. E) Демонстрация. 9. Оқу-танымдық.





16 желтоқсан тәуелсіздік күні, 16 желтоқсан тәуелсіздік күні эссе мектеп типі оған сипаттама ілияс жансүгіров абайдың сөз өрнегін қалай бағалаған, ілияс жансүгіров абай туралы уақыт алтыннан да қымбат презентация, уақыт алтыннан да қымбат деген тақырыпта ойтолғау мешітте неке қию шарттары 2023, ахаж неке қию жас маман таныстыру слайд, жас маман мен тәлімгер таныстыру социалистік реализм қазақ әдебиетінде, түрі ұлттық мазмұны социалистік мағынасы
шартты белгілер деген не
472 бұйрық қмж көркем еңбек 5 сынып
2 сынып әдебиеттік оқу сабақ жоспары
менің отбасым тәрбие сағаты слайд
абайдың 7 қара сөзі идеясы

.
==============================================================

~~~~~ дамыған орта ғасырлардағы мемлекеттердегі хан кеңесшісі ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.