көру күрделі бұзылыстары бар балалар > 커뮤니티 카카오소프트 홈페이지 방문을 환영합니다.

본문 바로가기

커뮤니티

커뮤니티 HOME


көру күрделі бұзылыстары бар балалар

페이지 정보

작성자 Zoila 댓글 0건 조회 14회 작성일 24-10-08 10:40

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=көру+күрделі+бұзылыстары+бар+балалар
 
 
көру күрделі бұзылыстары бар балалар [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мүмкіндігі шектеулі мектеп оқушылары тобы біртекті емес. Бұл ең алдымен оның дамуында түрлі ауытқулары бар: есту, көру, сөйлеу, тірек-қимыл аппараты, интеллект бұзылыстары бар. Тифлопсихологтардың анықтауы бойынша, көру бұзылыстары бар балаларда сипап-сезу немесе көріп қабылдауы қалыптасады. Олардың танымдық процестерінің дамуы оның ішінде сөйлеу туралы және сөйлеудің аутизммен, сал аурумен, көру және есту қабілеті бұзылған балалардың дамуы қарастырылған. Сөйлеу тілінің күрделі бұзылыстары бар балаларды оқытуды. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ "ӨРЛЕУ" БАҰО"АҚ ФИЛИАЛЫ "АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ БОЙЫНША ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ ИНСТИТУТЫ" Жобаның тақырыбы: Көру, есту, сөйлеу бұзылыстары бар. Көру қабілеті бұзылған балалар үш топқа бөлінеді. 1-топ мүлдем көрмейтін балалар; 2-топ көру деңгейі төмен балалар; 3-топ көру деңгейі функционалдық бұзылған. Көру бұзылыстары бар балалар • 1-топ мүлдем көрмейтін балалар; • 2-топ көру деңгейі төмен балалар; • 3-топ көру деңгейі функционалдық бұзылған балалар. Ресей ХІХ ғасырдың басында, қимыл қозғалысының бұзылысы бар балалар мен жасөспірімдерге көмек беру мәселесімен Г.И.Турнер айналысты. Ол зақымданған аяқ. Көру қабілетінде бұзылыстары бар балалар контингенті болған жағдайда көрмейтін және нашар көретін балаларды, амблиопиясы мен қылилығы бар. Ж.А.Карибаев1. 1Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, (Алматы, Қазақстан) ДАМУЫНДА ЕРЕКШЕ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРҒА ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІ. Күрделі бұзылыстары бар балалар үшін Нашар көретін және кейіннен соқыр болып қалған балалар мен көру қабілеті бұзылған балалар үшін жанасу мен ұсақ моториканы дамыту бойынша іс-әрекет. Олардың танымдық процестерінің дамуы оның ішінде сөйлеу туралы және сөйлеудің аутизммен, сал аурумен, көру және есту қабілеті бұзылған балалардың дамуы қарастырылған. Көшербаева А. Көру қабілеті бұзылған балалардын психологиялық педагогикалық ерекшеліктері/А. Көшербаева, Д. Қуанышқали, З.Д. Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен. 1.Сөйлеу тілінің күрделі бұзылыстары бар балалардың ерекшеліктері 2.Сөйлеу тілінің күрделі бұзылыстары бар балаларды оқытудың арнайы жағдайлары. Көшербаева А. Көру қабілеті бұзылған балалардын психологиялық педагогикалық ерекшеліктері/А. Көшербаева, Д. Қуанышқали, З.Д. Есту қабілеті бұзылған;; тірек-қимыл аппараты бұзылған;; сөйлеу;; интеллект бұзылыстары бар;; эмоциялық-ерік аясының бұзылуымен. Балалар мен олардың. Көру бұзылысы бар балалар қоршаған ортаның сапалы алуан түрлілігін қабылдай алмайды. Себебі, сенсор эталондарының жүйесi бұрмаланады. Кез келген объект. Көру қабілеті бұзылған балалар үш топқа бөлінеді. 1-топ мүлдем көрмейтін балалар; 2-топ көру деңгейі төмен балалар; 3-топ көру деңгейі функционалдық бұзылған.





денсаулық статистикасы, еңбек статистикасы карачаганак где находится, карачаганак петролиум оперейтинг жгу талдыкорган профессии, жгу специальности 2024 күшті махаббат мәңгілік сиқырлы, шеке тамырлары көкшілденіп
дина нурпеисова эссе казакша
гдз русский язык 2 класс 1 часть стр 126
найман ана кейіпкерлер

.
==============================================================

~~~~~ техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары үшін ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.