дидактика туралы түсінік - оның негізгі категориялары > 커뮤니티 카카오소프트 홈페이지 방문을 환영합니다.

본문 바로가기

커뮤니티

커뮤니티 HOME


дидактика туралы түсінік - оның негізгі категориялары

페이지 정보

작성자 Rosaura 댓글 0건 조회 3회 작성일 24-10-15 14:02

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
дидактика туралы түсінік - оның негізгі категориялары [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Дидактика жайлы жалпы түсінік. Дидактика- педагогиканың маңызды саласы. Дидактика (didatikas-оқытушы, didaska-оқушы) ұғымы грек тілінен алынған, оқыту. Жоспары 1.Дидактика оқыту және білім беру теориясы, мақсаты мен міндеттері, негізгі категориялары. 3.Оқытудың заңдылықтары және қағидалары2. Оқыту үрдісінде. Дидактика жайлы жалпы түсінік. Дидактика- педагогиканың маңызды саласы. Дидактика (didatikas-оқытушы, didaska-оқушы) ұғымы грек тілінен алынған, оқыту. Дидактика педагогиканың жалпы категорияларын (тәрбие, педагогтік іс-әрекет, білім беру) пайдаланады. Сонымен қатар дидактиканың негізгі категориялары: білім беру, оқыту, сабақ беру, оқу. 1.1 Дидактика туралы түсінік және оның оқу процесіндегі мәні 5 1.2 Дидактиканың даму тарихы. 7 1.3 Ғылымның қазіргі даму деңгейіндегі дидактикадағы оқыту мен дамытудың негіздері 10. Сонда дидактикалық категорияның негізін айқындайтын құрылымы мынау: білім беру, оқыту, мақсаты, мазмұны, міндеттері, дидактикалық үрдіс (процесс), әдістемелері, құралы, оқыту формасы. 11.Дидактика пəні жəне категориялары. Page 5. 12.Оқыту əдістері туралы жалпы түсінік. 13.Білім алушылардың танымдық əрекеті ретінде оқуға сипаттама. 14.Білім. ОНЫҢ 1632 ЖЫЛЫ ШЫҚҚАН "ҰЛЫ ДИДАКТИКА" КІТАБЫНДА ОҚЫТУ МАҚСАТЫ, ӘДІСТЕРІ, ПРИНЦИПТЕРІ, СЫНЫП-САБАҚ ЖҮЙЕСІ ТУРАЛЫ ЖАЗЫЛДЫ Басты мақсат адамшылық, оған жету жолы білім беру және оқыту деп санады. Дидактика туралы ұғым, оның негізгі категориялары. Оқу процесінің қызметтері. Оқу заңдары, заңдылықтары және принциптері. Заңдар, заңдылықтар және принциптер мен ережелер жөнінде түсінік. Дидактика туралы жалпы түсінік. Дидактиканың негізгі категориялары мен функциялары. Дидактикалық принциптер. Оқыту процесін жобалаудағы кері дизайн. Дидактика туралы жалпы түсінік. Дидактиканың негізгі категориялары мен функциялары. Дидактикалық принциптер. жұмысы және оның негізгі функциялары. Кураторлық жұмыс жүйесіндегі.



жаһандық құзыреттілік факультатив жоспары 6 сынып - жаһандық құзыреттілік кітап [Читать далее...]

Педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курсының (бұдан әрі Курс) «Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Жаһандық. Күнтізбелік-тақырыптық жоспар КТЖ 6-сынып Жаһандық құзыреттілік. 6-сыныпқа арналған оқу жылына арналған «Жаһандық құзыреттер» пәнінің күнтізбелік жоспары қазіргі әлемде сәтті бейімделуге қажетті негізгі. Арналған «Жаһандық құзыреттер» курсының үлгілік оқу бағдарламасы функционалдық сауаттылықтың компоненті ретінде жаһандық құзыреттерді зерделеуді көздейді. Адамгершілік бағытта өмірлік ұстаным жеке адамның мінез-құлық жүйесінен көрініс табады, адамдардың сенімінен, ар-ожданынан, идеялық бір бағыттылығынан байқалады. Адамның өмірлік. Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады. Дескриптор: өзгерістерін жіктейді. Оқушылар үш топқа бөлінеді. Жаһандық құзыреттер 6-сынып күнтізбелік тақырыптық жоспар. Түсінік хат оқу жылында үлгілік оқу жоспарының вариативтік компонентіне 5-9 сыныптардағы «Жаһандық құзыреттер» курсы енгізіліп, Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022. Жаһандық құзыреттілік уақыт талабы. Жаһандық құзыреттер бұл нақты дағдылар емес, қазіргі және болашақ ұрпақтың өміріне әсер ететін кез келген проблемаларды шешуге қатысу. Педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курсының (бұдан әрі Курс) «Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Жаһандық. Педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курсының (бұдан әрі Курс) «Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Жаһандық. Курстың мақсаты: жаһандық азаматтық құзыреттерге ие бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру. Курстың міндеттері: 1) білім алушыларды қазіргі заманның. Жаһандық құзыреттілік уақыт талабы. Жаһандық құзыреттер бұл нақты дағдылар емес, қазіргі және болашақ ұрпақтың өміріне әсер ететін кез келген проблемаларды шешуге қатысу. Жаһандық құзыреттер» 6-сынып күнтізбелік-тақырыптық жоспар. Курстың мақсаты: Жаһандық азаматтық құзыреттілікке ие бәсекеге қабілетті тұлғаны. Сабақ мақсаты Жаһандық азаматтық құзыреттілікке ие бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру. Жаһандық құзыреттілік уақыт талабы. Жаһандық құзыреттер бұл нақты дағдылар емес, қазіргі және болашақ ұрпақтың өміріне әсер ететін кез келген проблемаларды шешуге қатысу. Сынып оқушылары Ютуб, Гугл, Яндекс аттары арқылы үш топқа бөлінеді. e 2-топ. Google 3-топ. Yandex Оқушы өз ойларын ортаға салады. Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу. Жаһандық құзыреттілік уақыт талабы. Жаһандық құзыреттер бұл нақты дағдылар емес, қазіргі және болашақ ұрпақтың өміріне әсер ететін кез келген проблемаларды шешуге қатысу. Главная Научно-методические издания Материалы конференций, семинаров Жаһандық құзыреттілік: жаңартылған білім беру мазмұны жағдайындағы soft skills, интеграция және функционалды сауаттылық. 10 қазаннан бастап Астана қаласы «Өрлеу» институтында мұғалімдерге арналған онлайн форматта «Жаһандық құзыреттілік» атты біліктілік арттыру.


1965 жылы алғашқы мұнай алынды қай қаладан
әлихан бөкейханов қызметі
абай құнанбаев жоспар

астана қаласына саяхат эссе
қараша на казахском
интелектуалдық ойындар

.
==============================================================

~~~~~ тәрбие тұжырымдамасы 2023-2024 ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.